Často kladené otázky

  1. Ako pridám produkt do košíka? / Ako u vás nakúpim?

    Produkty, ktoré nájdete na našich stránkach, priamo nepredávame. Sme nezávislou entitou, ktorá prináša prehľad o produktoch na trhu. Pri každom produkte však nájdete overených predajcov, u ktorých nákup doporučujeme na základe dobrých skúseností našich návštevníkov. Produkt si však môžete kúpiť v ktoromkoľvek obchode/eshope, v ktorom je daný produkt dostupný.

  2. Produkt nemá žiadne hodnotenie od užívateľov, ale hodnotenie produktu je 90%. Ako je to možné?

    Ak nemá produkt žiadne užívateľské hodnotenie, ide o redakčné hodnotenie produktu na základe testu.

  3. Zaujímam sa o konkrétny produkt, na vašej stránke som ho však nenašiel.

    Na trhu sú dostupné tisícky produktov a nie je v našich silách ich všetky obsiahnuť. Napriek tomu sa snažíme výchádzať našim návštevníkom v ústrety. Ak máte záujem o informácie o konkrétnom produkte, vyplnťe formulár, ktorý nájdete v každej kategórii pod zoznamom produktov a my sa pokúsime nájsť pre vás informácie o produkte a pridať ho do nášho zoznamu produktov. Ak bude dostupný u našich partnerov, možno ho aj vyskúšame a napíšeme recenziu.

  4. Chcem si kúpiť produkt xyz. Musím sa registrovať?

    Nie, registrácia u nás nie je potrebná, všetky informácie su k dispozícii zdarma pre všetkých návštevníkov. Ak chcete nakúpiť, registrácia môže/nemusí byť potrebná, v závislosti od konkrétneho predajcu.

  5. Poslal som vám recenziu na produkt. Kedy ju zverejníte?

    V prvom rade ďakujeme za to, že sa s ostatnými delíte o vaše cenné skúsenosti s produktom. Recenzie zverejňujeme väčšinou do 7 dní. Ak sa tak nestane, kontaktujte nás prosím.